Обявление до всички заинтересовани относно одобряване на  ПУП-ПРЗ – за с. Вакарел, общ. Ихтиман

Изх.№Гр-663/10.03.2023г./29.06.2023г.

 ДО ВСИЧКИ ЗАИНТЕРЕСОВАНИ

 ОБЯВЛЕНИЕ 

Срок на уведомление – 14 дни

Публикация:05.07.2023 г.

Дата на отпубликуване : 20.07.2023 г.

От таблата : 20.07.2023 г.

Относно: заявление с  вх.№Гр-663/10.03.2023г./29.06.2023г. от Цветомира Николова Колева за разглеждане и одобряване на  ПУП- ПРЗ – разделяне на УПИ I-37 кв.69  образуван от поземлен имот 10029.300.422 по КККР с. Вакарел на два самостоятелни урегулирани поземлени имота  .

На основание чл.18а, ал.10 от АПК, чл.26, ал.1 от АПК , чл.61, ал.1 от АПК  и чл.131 от ЗУТ,  съобщаваме на заинтересованите лица,  че по реда на чл.129, ал.2 от ЗУТ е издадена Заповед №958/03.07.2023г.на Кмета на Община Ихтиман за одобряване на проект за    ПУП-ПР /план за регулация/ за  ПИ с идентификатор  10029.300.422 от   КККР земл. Вакарел,  начин на трайно ползване: незастроен имот за жилищни нужди , трайно предназначение на територията : урбанизирана , с площ от 2933кв.м.

Проекта за ПУП-ПР /план за регулация/ за  ПИ с идентификатор  10029.300.422 предвижда  разделяне на УПИ I-37 кв.69,  с .Вакарел, общ. Ихтиман  на два самостоятелни урегулирани поземлени имота, а именно: новообразуван  УПИ III-422 „За жилищно застрояване“  с площ от 1475 кв.м и лице към улица 30м. , новообразуван УПИ IV-422 „За жилищно застрояване“   с площ от 1475 кв.м и лице към улица 54м.

Проекта за ПУП- ПЗ за новообразуван  УПИ III-422 „За жилищно застрояване“   и новообразуван УПИ IV-422 „За жилищно застрояване“    предвижда показатели на застрояване: Кинт1,2, Плътност 40%, кота корниз- 10м.озеленявяне-40%

 

дата на публикуване на електронната страница на Община Ихтиман :05.07.2023г.

дата на поставяне на таблото в сградата на Община Ихтиман : 05.07.2023г

дата на поставяне на таблото в сградата на Техническа служба : 05.07.2023г

дата на поставяне на таблото в сградата на Кметство Вакарел: 05.07.2023г   

дата на сваляне  от таблата  : 20.07.2023г.                                    

ОТ ОБЩИНА ИХТИМАН